Gta 4 [Crack + Patch] v1.0.7.0 Sorunsuz İndir + Crack Kurulumu | Full Tek Link İndir | Tam İndir | Gezginler İndir | Torrentle İndir | Free PC Download

22 Haziran 2015 Pazartesi

Gta 4 [Crack + Patch] v1.0.7.0 Sorunsuz İndir + Crack Kurulumu

05:56

Paylaş:

gta 4 crack yapma


Rockstar Games'in bir eseri daha... Süper bir oyun. Açık dünya oyunlarından hep hoşlanmışımdır. Oyunu bazı arkadaşlar açamamış bu yüzden oyunu oynayamamışlar. Ben sorunsuz giriş yaptım. Crack + Patch download dosyasını sizlerle paylaşıyorum.

Gta 5 Crack Çıktı! indirmek için tıklayınız: gta 5 crack indir

Açıklama:
GTA IV oyunun en son yeni Patch v1.0.7.0 büyük ve çok önemli güncelleme yaması oyunun grafik sorunlarını düzeltip çok ciddi performans artışını sunan bu yama fps artışını ve takılmaları giderirken ekran kartına yüklenen gereksiz ve aşırı yükü minimuma indiriyor. Ayrıca yama gereksiz Social Club giriş gereğini kaldırıp o yazılımı silip gereği olmadan direk kısayolundan oyunun çalışmasını da sağlıyor bu resmi güncelleme dosyası! Oynanış ve grafiksel hatalarını da giderdiği için yamayı kurmanızı kessinlikle tavsiye ediyorum.
Bu yama oyunun önceki tüm patch'lerini (Patch v1.0.1.0-v1.0.2.0-v1.0.3.0-v1.0.4.0-v1.0.5.0 ve v1.0.6.0'i) barındırdiği için eski güncellemeleri arayıp kurmanıza gerek yok! Tarafımdan denenmiştir.

Kurulum:
Birli aşağıdaki Grand Theft Auto 4 v1.0.7.0 Patch'i indirin. Daha sonra inen dosyayı rar'dan çıkarın ve Update klasöründeki UpdateTitle adlı dosyayı çalıştırıp yamayı kurun. Ardından ise aşağıda verilen ''GTA IV Crack v1.0.7.0 [Razor1911 Fix]'' dosyasını indirip rar'dan çıkarın. Dikkat burası önemli!: Crack yapmadan önce oyunun kurulu olan C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV klasöre gidip GTAIV.exe dosyanın orda olup olmadığına bakın. Oyunu direk kurduysanız çünkü o dosya siz crack yapana kadar oluşturulmayacak. Evet klasörde mevcutsa ve crack yaptıysanız yama kurulacak ve rar dan çıkarttığınız v1.0.7.0 Crack'ini içindeki GTAIV.exe haricindeki tüm dosyaları kopyalayıp oyunun kurulu olan dizine yani C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV klasörünün içine yapıştırarak Crack işlemini yapın.


Grand Theft Auto 4 v1.0.7.0 Patch İndirme Download Linkleri

Grand Theft Auto 4 v1.0.7.0 Patch İndirmek İçin Tıklayınız. (Turbobit)
-RAR şifresi: oyunindirmeblogu.blogspot.com

GTA IV Crack v1.0.7.0 [Razor1911 Fix] İndirme Download Linkleri

Grand Theft Auto 4 v1.0.7.0 Crack İndirmek İçin Tıklayınız. (Turbobit)
-RAR şifresi: oyunindirmeblogu.blogspot.com


GTA 4 Türkçe Yama:
Gta IV türkçe yama indirmek için tıklayınız: gta 4 türkçe yama indir

GTA 4 Siyah Ekran Sorunu:
Bu sorunu düzeltmek için şu yazımızdaki programı indirip driverlarınızı güncelleyin sorununuz çözülmüş olacak: driver booster full indir

71 yorum:

  1. yardımcı oldunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. yardımcı oldunuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ELİNİZE SAĞLIK Bİ ÇOK KİŞİNİN İŞİNE YARAMIŞTIR EMİNİM AMA YORUM YAPMAYA ÜŞENİRLER :)

    YanıtlaSil
  4. isdone.dll unarc.dll hatası alıyorum tüm denilen herşeyi yaptım bakmadıgım forum sayfası kalmadı biri bi yardım etsin d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dll dosyalarını indir 2-gta 4 e gel sağ tık dosya konumunu aç de 3-o dll dosyalarını o dizine at ;)

      Sil
    2. KeremGamerTr katkıda bulunduğu için teşekkürler :)

      Sil
  5. arkadaşlar crack attım kitaplıkta bulunamadı 43 hata aldım ama daha gta 4 yamayı yapmadım onu yapınca düzelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurulumu anlatılan gibi yaparsanız sorun çıkmaz.

      Sil
  6. Eyer Olursa Allah Sizden Razi Olsun

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. yukarıda yazdığı gibi rar şifresi: oyunindirmeblogu.blogspot.com

      Sil
  8. Hocam çok teşekkürler ama benim bir sorunum var yardımcı olabilirsen çok sevinirim oyuna girdim start dedim ses var görüntü yok neden olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorun birçok kişide var. Bunu düzeltmek için driverlarınızı güncellemeniz gerekiyor. Driver Booster 3 programını kullanarak bu sorunu çözebilirsiniz. Driver Booster3 Full versiyonu için tıklayınız: http://oyunindirmeblogu.blogspot.com/2015/10/iobit-driver-booster-3-pro-full-indir.html

      Sil
  9. hocam indirme indirdim fakat ( C:\Users\İSA\Desktop\Gta 4 Yama v1.0.7.0 (1).rar: Update\Media1.cab şifreli dosyasında sağlama toplamı hatası. Dosya bozuk veya yanlış parola girilmiş olabilir) DİYE HATA ALIYORUM NEDEN OLABİLİR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar şifresini doğru girdiğinizden emin olunuz. WinRAR'ın deneme süreside geçmiş olabilir.

      Sil
  10. olmadı ama yardımların için sağol hocam :D

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -RAR şifresi: oyunindirmeblogu.blogspot.com

      Sil
  12. ÖNCE YAMA DİYOSUN SONRA DA, CRACK YAPTIYSAN PATC ÇALIŞIR DİYOSUN..?
    HANGİSİ ÖNCE ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öce yamayı kurun sonra crack yapın.

      Sil
  13. türkçe yama link veririmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gta 4 Türkçe Yama: http://oyunindirmeblogu.blogspot.com/2016/01/gta-4-turkce-yama-indir-kurulum.html

      Sil
  14. türkçe yama link veririmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. türkçe yama için şu yazımıza bakın: http://oyunindirmeblogu.blogspot.com/2016/01/gta-4-turkce-yama-indir-kurulum.html

      Sil
  15. eyvallah kardeş gta 4 crack indir dim

    YanıtlaSil
  16. İNDİRİYORUM UMARIM İŞİME YARAR

    YanıtlaSil
  17. Yanıtlar
    1. gta 4 crack patch windows 8 e indir dim çalıştı bende. windows 7 vista xpde çalışıyor bence

      Sil
  18. SecuLauncher:Failed to start hatası alıyorum neyden kaynaklanıyo ve yamayı nereye atıcam yardımcı olurmusunz tşkler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yama kurulumunu üstte anlatıldığı gibi yaparsanız sorun çıkmaz

      Sil
  19. RAR şifresi istiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta 4 crack patch rar şifresi: oyunindirmeblogu.blogspot.com

      Sil
  20. Hocam this game version is not supported diyor ve yorumlara baktım herkes işe yarıyor demiş sağolasın da benimkinde işe yaramıyor sanırım..

    YanıtlaSil
  21. Hocam ben this game versions are not supported hatası alıyorum bir yardım lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatayı vermesinin sebebi oyun yamasının uyumlu olmaması oyunu silip kayıt defterindende kaldırdıktan sonra tekrar yükle. Yukarıdaki linklerden "Grand Theft Auto 4 v1.0.7.0 Patch" kurarak crack işlemini anlatıldığı gibi yap sorun çözülür.

      Sil
  22. oyunu ful olarak kurdum oyunu açıyorum windovs live id midir nedir onu açamadım sifre istiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rar şifresi: oyunindirmeblogu.blogspot.com pcnizle alaklı bir durum olabilir

      Sil
  23. Yanıtlar
    1. ücretsiz indirme seçenekleri mevcut

      Sil
  24. abi bende oyuna girdim siyah ekran çıktı yazılar filan çıktı tam açılacakken gta VI çalışmayı durdurdu dedi ne yapcam acil cevep verirsen güzel olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta 4 silip tekrar kur. önce yukarıdaki patchi kur sonra crack işlemini yap

      Sil
  25. sağolasın ustam deneyip göreceğiz oldu mu olmadı mı ama olmuştur büyük ihtimal ya :)

    YanıtlaSil
  26. abe bende gta 4 te adamlar geçiyor bitmiyor tekerarlyor

    YanıtlaSil
  27. Hocam Crack ve Patch için teşekkür ederimde UpdateTitle.exe yi kuruyorum sonra TitleUpdate.msi açıyorum burda kalıyor."Next" yazısı gelmiyor. Yardım ederseniz teşekkür ederim. İyi forumlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir süreden sonra çözdüm sorunu.Bu yöntemde oyunu silmemiz gerekmiyor arkadaşlar.Artık bekleme yok Korsanda bu yöntemi denemedim ama işe yaramalı.Öncelikle GTA IV 1.0.7.0 Patchini indirin. Sorunun çözümü bu linkte: http://forum.donanimhaber.com/m_70284575/tm.htm

      Sil
  28. hocam meraba benim bi sorum olcak önce hangisini kurmalıyız crack mı patch mı teşekkürker

    YanıtlaSil
  29. BUNU YÜKLEMEM ŞİFRE VERMEDEN GİRMEMİMİ SAĞLIYACAK?

    YanıtlaSil
  30. Yardım edermisiniz Skype Umut.can201

    YanıtlaSil
  31. adam aşırı sarhoş oynanmıyor oyun yatsam da düzelmedi crackda mı sorun var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha yat sahile felan git adamın beynine oksijen girsin :)

      Sil
  32. CRACKI yaparken gta4.exe yi de attım unuttum o kadar iş arasında nasıl duzeltebılırım açılmadı suan sorun onda mıdır acaba

    YanıtlaSil
  33. kakrdeş bu crack serial ve unlock kod işini halledermi

    YanıtlaSil
  34. kardeşim seculauncher 2000 hatası alıyorum yardımcı olur musun

    YanıtlaSil
  35. error 2000 sorunu nasıl çözülüyor yardım edermşisin

    YanıtlaSil
  36. Sağolun teşekkür ederizde keşke aynı siteye upload etmeseydiniz yada dosyaları toplayıp bir link verseydiniz :(

    YanıtlaSil
  37. öncelikle teşekkürler. herşey iyi güzel ama bu indirme linklerini turbo bit ile yapmasan daha iyi olmazmı ?

    YanıtlaSil
  38. Dostum çok saolasın ALLAH razı olsun senden ve senin gibilerinden kaç gündür arıyorum bi oyunua girip hata alıp duruyodum ÇOK TEŞŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
  39. Kardeşim Konu Biraz eski ama Gta 4 ü kurdum bilgisayara lisans istedi Crack kur çözülür dediler Senin attığın crack ile Yamayı kurdum Oyuna tıklıom Razor Die bi şey ekrana geliyor Sonra Kapanıyor xlive.dll Dosyası bulunamadı diyor onu netten buldum gta nın içine attım buseferde Gene aynı razor çıkıyor sonra Siyah bi boş küçük cmd dosyası çılıyor hiçbir yazı gelmiyor sonra o kapanıyor oyun açılmıyor bi yardım edermisiniz kaç gündür çözümünü arıyorum oyunu indirmek için 20 saat bekledim Boşa gidsin istemiyorum

    YanıtlaSil